Konference
Prostor pro každé setkání
V hotelu najdete tři variabilní konferenční místnosti o velikostech 70, 30 a 20 m² s maximální kapacitou 60, 30 a 15 jednajících nebo účastníků MICE akcí. Konferenční prostory jsou osvětlené přímým denním světlem a nabízejí veškerý komfort.
Vybavení místností:
- možnost denního i umělého světla
- připojení na vysokorychlostní internet
- konferenční technika (LCD projektor, promítací plátno, ozvučení)
- individuálně nastavitelná klimatizace
- dokonalá akustika
- podlahové zásuvky
- plně vybavená kancelář školitele sousedící s konferenční místností (fax, kopírka, počítač s tiskárnou, připojení na internet)
Zákládáme si na prvotřídních službách a dbáme i na ty nejmenší detaily. Prostory umíme přizpůsobit jakýmkoli požadavkům. Samozřejmostí je nepřetržitá asistence našeho odborného technického personálu v průběhu celého konání akce.
V rámci konferenčního provozu nabízíme možnost na míru šitých Coffee breaků, Quick lunch/dinner buffetu nebo servírovaných menu.
Cena pronájmu místnosti zahrnuje:
- příprava místnosti a nepřetržitá asistence hotelového Event coordinatora
- konferenční místnost včetně psacích potřeb a moderačního setu
- technické vybavení (dataprojektor s plátnem, flipchart, nástěnka)
Chcete více informací nebo si rovnou objednat konferenční místnost? Kontaktujte nás na tel. 606 732 946 nebo mailu sales@3korunky.cz